onsdag den 2. oktober 2013

Morning Mood

Hej Blog :)

Jeg ville have sagt godmorgen, men havde ikke tid til at pose disse pics i morges inden job, så derfor kommer de først nu.
- Men nuvel, inden jeg skulle ud ad døren i morgen, var jeg lige forbi ponydrengene på folden. Solen står jo efterhånden senere og senere op, så kl. 9 stod solen tilpas lavt på himlen, til at det smukke morgenlys lige kunne titte frem over granskoven og indhylle mine smukke ponydrenge i et ret eventyrligt skær, hjulpet godt på vej af lidt dis fra natten. Så Anna-Sophie skyndte sig at snuppe sit kamera og var så heldig at få lidt billeder, som en slags teaser på dagens outfit, der kommer senere. :)

Håber at jeres morgen har været god og fyldt med energi! Ikke fordi at min morgen var så fuld af dette, men det er stadig dejligt forfriskende at komme ud i kølig morgenluft og se solen stå op. Selvom jeg ikke er morgenmenneske af natur, så prøver jeg virkelig, da morgener er så smukke! Synes I ikke? :)



Talk' to you later :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar