søndag den 20. oktober 2013

"October Queen" Selvportrætter

Hej Blog :)

Disse billeder er egentlig taget tilbage i august, men grundet en masse at lave og ingen tid at lave det i, har jeg måtte udskyde publiceringen lidt, men nu kan jeg altså vise de selvportrætter (yup, jeg har selv taget billederne) jeg skød i august, da jeg fik en idé der både inkluderede sprøde kornmarker, mørk aften make-up med kirsebærrøde læber, tilbageskrabet hår og sorte outfits, kontra nudefarver, halvnøge silhuetter og lyse referencer. Altså kontrasten mellem det mørke dunkle dronninge-univers og den søde, uskyldige pige-drøm.
     Til sidst kommer der nogle off topic-billeder, der egentlig kom sig af at jeg gerne ville lave noget lidt mere beautyrelateret, hvor make-upen og stylingen var i centrum, og da jeg så de orange rønnebær, tænkte jeg at det kunne være fedt at prøve sig med grønne øjne og orange læber, så det hele ligesom passede. 

Hvad synes I? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar