fredag den 18. oktober 2013

Outfit // Captain Teddy

Hej Blog :)

Gårsdagen bød på en længe ventet tøsetur med min søde mor. Det virkelig blevet en alt for sjælden fornøjelse, så det var virkelig hyggeligt at kunne slentre lidt i gågaden i Kalundborg og spise steak bearnaise sammen igen. Turen fik os også til at forhandle os frem mod en månedlig tradition; en tøsetur hvor vi laver mor-datter-ting og bare får lidt kvalitetstid sammen. Vi har været alt for sløve til det, og hvem ved hvor længe jeg bliver her, så det er jo nu at der skal skabes traditioner, vi så kan undskylde os for at holde i hævd til den tid :)
    Men ud over det, så fik både min mor og jeg shoppet lidt i går, selvom det nu egentlig var en ret spontan tur, der ikke var planlagt skulle gå over i shopping, men det gjorde det. Min mor fik købt sig et par jeans til sin samling samt en virkelig lækker sort trenchcoat i læder fra Rødekors til den sølle værdi af 75 kr. og så endda i god stand (og jeg kan endda også passe den, så måske I ser den hænge på mig på et tidspunkt ;P). As for me fik jeg prøvet et lille udvalg af jakker fra Røde Kors - seriøst, second hand er stygt undervurderet! - der var bl.a. en flot cremehvid sag i uld (som jeg kraftigt overvejer at ofre de 50 kr. på!), men den der endte med at stjæle mit hjerte blev en tyk, varm og vamset teddy-lignende faux fur med leo-print, der i grunden er aaaalt for stor (den er vist en str. 46), og er også rimelig klokkeformet på mig, så jeg pludselig kommer til at føle mig som Anders And i den der klokkelignende pelsfrakke fra Disney's Juleshow, hvis nogen husker den. Men den er simpelthen så dejlig og varm, og så er oversize jo ret in, så hvorfor ik? Anyway, hvem tænker overhovedet så langt når man finde ret lækker faux fur til 150 kr.?

Men anyway gårsdagens outfit bød på sort og hvid, og egentlig havde jeg en rød frakke over skuldrene, men efter at have købt min nye teddypels, røg den altså også i stedet. Tiden vil vise om jeg gjorde et godt køb, men én ting er sikkert: den bliver min bedste ven til vinter, så varm som den er!

 Kasket: H&M
Tørklæde: Bianco
Frakke: Second Hand
Cami: Asos
Pung: River Island
Bukser: H&M
Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar