tirsdag den 29. oktober 2013

Outfit // Halloween

Hej Blog :)

Så er der én dag til min teoriprøve oprunder. Og som om at nervøsiteten i sig selv ikke var nok, så står der også i mit horoskop, at en uventet udgift vil få mig til at opveje mine pengesager sidst på måneden. Hvem sagde at Halloween var skræmmende? Jeg er i hvert fald freaked out helt ned i tæerne. Men heldigvis for at der inden prøven ligger en sidste teori-dag, hvor jeg kan få terpet det sidste. Det var da altid noget...
     Men anyway, så ved jeg godt at det ikke er helt Halloween endnu (først d. 31. oktober), men derfor udnævner jeg altså alligevel dette outfit som mit Halloween-outfit, pga. de røde farver, de mærke læber og den lidt dunkle silhuet. Og så var jeg altså helt vild med vores fordør lige i dag. Gårdsdagens storm havde barrikaderet vores dør med en massiv bladbunke, der både indhyllede katte, blomster og græskar i en herlig nuanceret bladbunke, som jeg da naturligvis måtte bruge. Og personligt er jeg blevet ret tilfreds med billederne :)

Hat: H&M
Øreringe: Lavet af min veninde
Frakke: Sparkz
Strik: H&M
Ur: Brugsen
Taske: H&M
Jeans: Sisters Point
Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar