tirsdag den 22. oktober 2013

Outfit // Orange like the leaves

Hej Blog :)

En lidt halvlang dag med SFO-arbejde (der nu altså er et virkelig hyggeligt job) og derefter til teori og terpe teoriprøver - som jeg for resten skal op til på næste onsdag. Nervøsiteten har allerede indfundet sig. Men ellers er det altså en lidt halvtræt Annahontas der tjekker ind hos jer, så tror altså bare at jeg vil smide DO. op og så sige godnat :)

Jeg er efterhånden løbet lidt tør for outfit-idéer (at det ku ske...), men da jeg så fandt denne trøje frem, som jeg købte sidste år og ikke har fået brugt særlig meget, så jeg en mulighed med den og mit beloved halstørklæde fra Asos sat til sorte læderbukser og min cap-cap. Personligt synes jeg faktisk at det er ret fedt, og passer rigtig godt ind i efterårets farver ;P Hvad synes I?
Kasket: H&M
Halstørklæde: Asos
Trøje: Vila
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ring: Skagen Denmark
Bukser: H&M
Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar