tirsdag den 8. oktober 2013

Outfit // Witch?

Hej Blog :)

En lang dag kalder med 4 timer som vikar i SFOen, og derefter videre til teori (og hvor har jeg dog bare taget forskud på nervøsiteten til teoriprøven!). Så jeg har altså brug for lidt behagelig attire, hvilket blev til min hyggelige poncho fra H&M, købt for et par år siden samt min mors gamle læderstøvler fra da hun var ung, men hold nu op hvor er de dejlige, og så er de jo ret så tidløse, hvilket er ret lækkert.
Et eller andet sted føler jeg mig måske lidt som en heks i dette outfit. Ikke sådan en rigtig Halloween-heks, men sådan lidt nedtonet skov-heks, hvis sådan noget ellers findes. Høhø, men det kan jeg leve med ;)

Hat: H&M
Poncho: H&M
Ur: Oasis
Taske: Glitter
Thights og støvler: Second Hand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar