mandag den 21. oktober 2013

Randers Regnskov

Hej Blog :)

En meget forsinket billedbombe med mine billeder fra Randers Regnskov, taget tilbage i August, da min familie og jeg var i sommerhus i Jylland en weekend. Mit første besøg rent faktisk (yes I know...), men så meget desto mere end stor oplevelse. Seriøst, det er jo som at træde ind i Jurassic Park! Men nevertheless så elskede jeg at være derinde. Og med et nogenlunde overkommeligt antal af turister samt en ligeså nogenlunde tålelig varme (der dog blev lige lovlig intens i "Afrika"), var det en fantastisk succesfuld tur for vores vedkommende, og både min bror og jeg motionerede spejlreflekserne flittigt. Jeg så bogstavligt talt det hele gennem min linse, hvilket også er derfor at jeg nu har en masse billeder, jeg da lige skal have vist frem. Har virkelig prøvet at fange essensen af det hele, stemningen blandt de eksotiske planter og dyr, og frem for alt skønheden ved den tropiske natur, selvom det er lidt forlorent, nu det er i et drivhus. ;P

Kan I se hvad jeg mener? Det minder da mega meget om Jurassic Park!
Jaeh, hvad kan man sige? Min søde, lidt halv-distræte (sorry mor), der absolut skal fedte rundt i sin HTC i en trætop. Well, that's the story of my life ;P



Ingen kommentarer:

Send en kommentar