onsdag den 30. oktober 2013

Sweet Dreams

Godaften Blog :)

Jeg burde virkelig sove nu, så jeg kan være frisk til i morgen, men bruger de søvnløse timer på at prokrastinere helt vildt, ved bl.a. at tjekke Asos ud, mens der chattes nervøst med veninderne og ses James Bond. Og efter at have rodet lidt hovedløst rundt på Polyvore, endte jeg pludselig op med denne collage, der nok fortæller lidt om enten for træt jeg er, eller at jeg har set for meget Gossip Girl.
     Men nevertheless så er jeg helt forgabt i sorte blonder. Always has been and always will be. Sorte blonder er nok det mest sexede og sensuelle du kan få inden for lingerie. Det er klassisk, ikke for prangende og ikke for vilgært, især ikke hvis det blandes op med lidt nude. Personligt forbinder jeg det med forførende fransk elegance og raffinement, og skal jeg endelig føle mig sexet i undertøj, så må nedenstående sæt da nok være svaret. Især BHen, som jeg er en lønningsdag fra at klikke hjem.
     Marilyn Monroe sov ifølge hende selv kun iført Chanel No°5, men personligt har jeg tabt mit hjerte til Calvin Kleins lancering Sheer Beauty, der er en mere frisk og sensuel udgave af originalen. Har en lille undertone af lidt maskulin duft, hvilket kun gør den mere sensuel og "erotisk" (læs: forførende). Perfekt til sådan en citrus-sucker som mig. Klein har i hvert fald skrevet sig på min ønskeseddel (og jeg som ellers har parfumer nok...)

Men nu bliver jeg vist også nødt til at gå i seng, så sov godt derude, og kryds fingre for mig i morgen! Skal nok melde ind med resultatet, godt eller dårligt :P
Sweet Dreams


Godnat og sov godt, og drøm sødt om sorte blonder og Mr. Klein (må egentlig være et surt navn at have) ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar