onsdag den 23. oktober 2013

Urban Coolness

Godmorgen Blog

Det er en stadig ret træt og lidt stressed out Annahontas der tjekker ind her til morgen. Kom i seng halv 3,
despite mine bedste forsøg på at hoppe i køjen noget tidligere. Efterfølgende var det så tidligt op og på arbejde som vikar på hhv. en 6. klasse i matematik de to første moduler. Virkelig en dræber, især når klassen er lidt for 
overtrætte og ikke særlig matematik-minded (niether am I). Og nu sidder jeg så i frikvarteret, inden min næste
time (idræt med 2. klasse...) og drømmer mig i et stjålent øjeblik væk til mere urbane himmelstrøg og dertil passende garderobe. London, NYC, Paris, Berlin... Det måtte altså godt være mig, og så meget MEGET gerne iført nedenstående items, som jeg altså for øvrigt virkelig godt kunne bruge i min garderobe! ;)

Urban Coolness




Ingen kommentarer:

Send en kommentar