mandag den 18. november 2013

Awesome Autumn!

Godaften derude :)

Fik jeg nævnt at en af mine ynglingsårstider er efterår? ... okay, but here's the thing, efterår er hele årets ultimative putte-sæson! Når årstiden skifter fra varm og lys til kold og mørk skal kroppen lige omstille sig, og de fleste kan vist nikke genkendende til depressive følelser, pessimisme, sløvhed og konstant træthed. But moan no more! Kuren mod efterårssløvhed og snue er simpel og virkelig hyggelig, og kan findes i stort set alle hjem, garderober, supermarkeder og - øh ja, uden for?
    - MASSER af blødt strik, varm kakao med flødeskum og skumfiduser, uldne hyggesokker, stearinlys og den mest vamsede sweater du kan opdrive på markedet alt sammen i selvskab med menneskets bedste ven: dynen! Kager og tærter skal akkompagneres af masser af lækker varm the og Johan Bülow-lakrids (MUST!) på en regnfulde eftermiddag, og en delikat suppe med en god mørk øl on the side en stormfuld aften. Og imens har man selvfølgelig den fantastisk flotte natur der er svøbt i et væld af gyldne farver uden for, der gør efterårsvejret lidt pænere og udholdeligt. Kan I følge mig? 
    Nedenfor har jeg samlet en masse inspirerende billeder fra Pinterest, der motiverer en til at elske efteråret og se det positive i det kolde skift i vejret.



Læs loooooots of books! ;P Jeg skal personligt se at få læst Dan Brown's Inferno og The Hunger Games.
Her op til julemåneden har jeg mange fotojobs til familier osv., og redigeringsarbejde bliver altså bare så meget hyggeligere når man har et godt workingspot som det her. :)

Hvordan efterårsbrunch bør nydes.
Efterårets store tendens er tern, og jeg elsker den klassiske kombi med skotsk tartan tilsat sort og hvid!

Loving Autumn aldready? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar