onsdag den 6. november 2013

Elf Moment Surprise

Hej Blog :)

Hvis nogle af jer følger med på Elfs nye forum, hvor man kan dele sine 'Elf moments' - altså diverse billeder af sit Elf gear, looks osv., så kender I sikkert også til den lille konkurrence Elf kører på omtalte side, hvor de - blandt disse mange billeder - udvælger Månedens Elf Moment. Dette koncept er meget nyt, startet i Oktober, og da jeg er fan af Elf's danske fanside på facebook, blev jeg heldigvis gjort opmærksom på dette nye smarte koncept ret tidligt, og var derfor en af de første til at uploade mit Elf Moment (der så blev nedenfor-viste billede), uden egentlig at skæne den der konkurrence så forfærdelig mange tanker, og efterhånden glemte jeg da også alt om det.
     Derfor var det en så meget større overraskelse og overbegejstring i sig selv, da jeg - efter køretime og med et forestående møde med min revisor - kort tjekkede op på min facebook, scroller ned ad væggen, og pludselig støder på nedenstående billede
Således så det altså ud, da jeg pludselig genkendte mig selv under 'Elf Cosmetics Danmark's fanside, og tænker "What the F?! Anna-Sophie... Jo det er sgu mig!", og et screenshot bliver hurtigt taget og sendt videre til min veninde, med et lettere chokeret glædeshyl. (Først) derefter læser jeg teksten over billedet og finder ud af at jeg har vundet omtalte Månedens Elf Moment-konkurrence, og så var det ellers videre til Gmailen, hvor der ganske rigtigt lå en ulæst mail fra Elf og ventede på mig. Jeps, jeg havde vundet, og som om at æren, smigeren og overraskelsen ikke var nok, så bliver der også sendt nogle gratis Elf produkter hjem til mig som "ekstra" præmie. Spørg mig lige om jeg er glad! :D Fuldstændig høj på smiger!
    Efter at have besvaret emailen, måtte jeg jo så også lige forbi det vedhæftede blogindlæg, som kan findes Her, samt lige tjekke op på selve billedet, der kan findes på min profil Her.
Så jeg kan varmt anbefale alle jer, der er fan af Elf at uploade jeres Elf Moments. Det kan virkelig betale sig, og så er det også bare hyggeligt at kunne dele sine moments og samtidig også søge inspiration blandt andres ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar