tirsdag den 26. november 2013

"I See In Pictures" - Astrid Muñoz for Esprit

Hello agian Late Nighters :)

Endnu en sen blogpost. Men hildemænd hvor dagen dog altså går hurtigt her i vinterhalvåret! Undskyldninger undskyldninger, I know.
    Men nuvel, da jeg her til aften sad og læste dagens vanlige blogposts på bloglovin', var der en tysk blogger jeg følger, som havde smidt nedenstående video op featuring Esprits nye sæsonsamarbejde med model slash fotograf Astrid Muñoz, som sammen har valgt at fange de mange smukke scenarier og essenser af den overdådige skotske natur. Astrid Muñoz forklarer i nedenstående interview hvordan og hvorfor hun valgte at blive fotograf og hvad der fascinerer hende allermest ved foto. Well som fotoentusiast er det selvfølgelig sød musik i mine ører, og jeg blev så begejstret over hendes udtalelser - da jeg er så enig som man nok kan være! -, og så imponeret og lost for words over de mange flotte scenarier, at jeg simpelthen måtte dele videoen og selve samarbejdet! Det er helt utroligt som jeg selv kan identificere mig med Muñoz! På Esprits hjemmeside kan man læse et helt interview med hende, hvor hun forklarer endnu dybere omkring hvordan hun startede ud med foto og hendes fremgangsmåde, og jeg er nærmest helt lamslået over hvor meget jeg selv passer på det hun siger. Hun har bare sat ord på det hele!
    Man kan læse meget mere omkring konceptet på Esprits hjemmeside, lige Her.


Nedenstående er nogle af de billeder fra selve kampagnen, med Muñoz som model og fotograf.

Astrid on location i sit rette element. Hvad jeg ikke ville give for at det var mig... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar