tirsdag den 26. november 2013

How to Julefrokost

Nighty night :)

Ja, det er utroligt med mig og mine late night-posts. Men når ens døgnrutine bliver ødelagt efter at have været vågen i 20 timer, så tager det altså lidt tid at omstille sig igen, og så er kreativiteten altså også bare på sit højeste om natten, nogen der kender det?
    Når det så er sagt, så er det jo ved at være jul (ja, igen. Hvor fanden blev tiden lige af?!), og de første julefrokosterne er allerede løbet af stablen. Jeg skal selv til min første d. 6., og jeg drømmer om at iføre mig palietter, metalliske detaljer og sensuel elegance. For mig er julen både hjerternes og lysenes fest. Vi ser lys alle steder nu her; på gaden, i vinduerne, i huset, i haven, på himlen, på træerne, ja endda på os selv. Så selvfølgelig skal vi da have noget på som kan få os til at lyse med! :D Bling-kjoler er altså bare essentielt her i den mørke tid (og lige om hjørnet venter nytår jo, der er en endnu bedre grund til at investere i en flot bling-kjole)! Om ikke andet, hvis man er mere til det elegante og dæmpede look, så kan man bare gå med nogle skinende detaljer i form af accessorize og smykker, og selvom jeg for det meste ser mig selv som en sølv-pige, så har jeg lidt tabt mit hjerte til guld i år, specielt clutchen fra H&M (på den sorte kjole) kunne være rar at få med hjem ;P

Hvad synes I, har I nogle favorit-items eller looks til julens fester? Del endelig :)
Merry Xmas
Tryk på collagen for links 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar