onsdag den 6. november 2013

Outfit // Denim Days

Hej Blog :)

Ud over min Elf Surprise, så har jeg været lidt fraværende den sidste uge, hvilket jeg undskylder. Det har været en hyggelig, lidt halvhektisk uge (hvilket nok også kan ses på mit lidt hærgede ydre ;P Haha), med Halloween, J-dag og efterfølgende tømmermændslørdag, hyggelig bifftur med min veninde Randi, ind og se Thor The Dark World parret med kinesisk (der vil komme et indlæg senere), og herefter arbejde. Og så det lidt mere kedelige: SKAT.... Alene ordet fremkalder sure opstød og hektiske svedeture, især når man som jeg ikke kan finde ud af det, og samtidig har problemer med netop dette. Øv altså. Men man lærer vel så længe man lever, og gudskelov for det.

Men anyway, her er dagens outfit. :)
Skjorte: H&M
Ur: Oasis
Taske: H&M
Jeans: H&M
Støvler: Frye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar