fredag den 8. november 2013

Outfit // En Hvid Væg

Godaften Blog :)

Dagens outfit. Jaa som I kan se, byder locationvalget i dag på noget så enkelt som en hvid væg, men gad ærligt talt ikke at gå ud med kamera og stativ og hele moletjavsen i dag. Mange kender sikkert følelsen... Men ikke desto mindre skulle dette outfit også foreviges, og så kan en hvid væg jo altid bruges.
    Nåh, men nok om hvide væge. Det er weekend igen igen, og det er jo dejligt. Nogen som har planer? Ikke jeg i hvert fald. Tror at jeg har en weekendlang dobbeltdate med min seng, min dyne og mit TV. Hvis jeg ellers kan slippe afsted med det uden at blive sat i arbejde herhjemme. Ulempen ved at bo hjemme. Men okay, det er jo fair nok, og jeg overlever jo nok. ;) Mon ikke også det skulle blive til en enkelt løbetur, så man kan gå julen i møde med god samvittighed?

Frakke: second hand
Trøje: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ring: Skagen Denmark
Taske: second hand
Jeasn: H&M
Støvler: second hand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar