mandag den 11. november 2013

Outfit // Like Rihanna

Godaften derude :)

Jeg har haft en virkelig hyggelig dag, der både har budt på køretime, spontan genforening med søde venner fra gym og lige så spontant samvær og cafébesøg med min søde veninde Michelle, hvor der blev kvaldret pebernødder og nydt den lækreste varme chokolade, der kommer til at koste en tur rundt om huset senere. Men ikke desto mindre en super hyggelig eftermiddag der nu ebber ud i en aften med julefilm, and, kartofler og brun sovs, lækker rødvin og samvær med familien (og før I siger at det er for tidligt, så husk på at det var Mortens Aften i går - som vi desværre havde glemt, så vi holder en forsinket Mortens Aften i dag). Så I kan nok forstå at jeg hygger mig og har haft en kanon dag ;)

Dagens outfit udnyttede rigtig det lune vejr for årstiden, som dominerede den sjællandske vestkyst i dag. Hipster vibes a la Rihanna med wet-look leggins, denimjakke, Fedora, røde læber og solbriller har jeg længe gerne ville prøve, og endelig tilladte vejret det ;) Så Annahontas legede Jetsetter for en dag ;P Høhø
Hat: H&M
Sunnies: H&M
Halstørklæde: Asos
Jakke: secon hand
Tee: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Taske: second hand
Leggins: Cristal
Støvler: Frye
Hyggeligt cafébesøg på Café ZigZag i Kalundborg med Michelle, og viiirkelig tiltrængt og lækker varm chokolade med is og karamel. Mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar