søndag den 10. november 2013

"The Cool Style" by Jimmy Backius

Godaften derude :)

Dette shoot er trods sin nylige publicering efterhånden blevet virkelig kendt i blogland. Og man forstår da også hvorfor. Med den misundelsesværdigt smukke og nærmest filmagtige danske model Josephine Skriver som cool frontfigur, aggerende som skolens cool, sporty og laid back tom boy, bliver rober fra Stella McCartney lige dét mere rå og uundværlige. Josephine ser eminent godt ud i det streetede attire, og får både mig, og størstdelen af blogland til at sukke efter nålestriber a la Egon Olsen, pastelfarvede tern og bløde materialer sat til en cool cap, herresko og vindblæst hår. Jeg har i forvejen digget herre-tendensen med tern og nålestriber i front siden det sås på catwalken, men efter svenske Elle bragte dette shoots, har det kun forstærket denne manly obsession, og fået mig til at overveje muligheden i et skateboard som accessorize. Mit Visa skriger i fortvivlelse, men jeg siger immervæk ja tak og springer med på bølgen ;)

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar