fredag den 8. november 2013

Thor, The Dark World

Dette indlæg indeholder spoilers...

Hej Blog :)

Som lovet smider jeg her et indlæg op med min og min søde veninde, Randis biftur ind og se Thor, The Dark World. Jeg er VIRKELIG en sucker for Marvel og alt hvad der har med superkræfter, skurke, helte, antihelte og alt derimellem at gøre. Og så er jeg samtidig også vild med den Nordiske Mytologi. Synes virkelig at mytologi er så spændende, både nordisk, græsk, romersk, egyptisk, div. indfødte befolkninggruppers osv. For det meste også nemmere at relatere til end andre monoteistiske religioner, da mytologiens gudeskikkelser ofte er mere "menneskelige" i deres adfærd og også begår fejl, i stedet for de somme tider ret irriterende moralsk korrekte og somme tider dobbeltmoralske overjordiske autoriteter, der dikterer vores ve og vel i alle retninger, så velfærden til sidst kolliderer. Hvis det ellers er til at forstå. Men det er jo så bare min mening.

Nåh, men back to basic, Thor, The Dark World er - ligesom de andre Marvel-film - en helt fantastisk heltefilm! Actionspækket, spændende, fyldt med fede effekter, lækre skuespillere (læs: Chris Hemsworth i bar overkrop. Halløjsasa Anna-Sophie kom vist til at chokspytte ud over de billige rækker!) og så er den faktisk også rimelig underholdende ;) Bevares, intet slår jo den humor Tony Stark lægger for dagen, men hold nu kæft Tom Higglesworths karakter (ejendommeligt som Thor og Loki bliver spillet af en Higglesworth og en Hemsworth) som Loki også udviser en genial humor! Jeg ku i hvert fald godt nævne et par scener der fik mig til at grine højere end jeg tør indrømme ;P
     Plottet er virkelig godt sat sammen - både selve historien men også med de andre Marvel-film. Og som nævnt før, så er de fede effekter altså lige til at tude over så godt som den er lavet. Nu så vi filmen i 3D, hvilket jeg aldrig har været særlig glad for, da jeg altså aldrig bliver venner med 3D-briller, men selve 3D-oplevelsen har gjort at filmen virkelig har bundfældet sig, og efterladt mig med lyst til at tage ind og se den igen. Og jeg anbefaler ALLE der er til superhelte, Marvel og Special effects at gøre det samme ;P


Aftenens outfit blev ikke ligefrem dokumenteret vildt godt, så ergo nedenstående collage med de forskellige items, hvor man ser det lidt bedre (og så kan jeg se at jeg har glemt øreringene, men hvad pokker)
Øreringe: Glitter
Halskæde: Accessorize
Ur: Oasis
BH: Wonderland
Skjorte: Sisters Point
Bukser: H&M
Taske: H&M
Eye Brow Kit: Elf
Mascara: L'Oreal
Læbestift: Elf
Parfume: Giorgi Armani

Ingen kommentarer:

Send en kommentar