lørdag den 28. december 2013

Face of New Years

Hej Pretties :)

Der er 4 dage til Nytår, og jeg skal da vist til at skynde mig, hvis vi skal nå at få lidt inspiration til årets største festdag med på vejen. Da jeg om ikke særlig længe daffer afsted til Jylland, har jeg desværre ikke helt tid til at lave en collage med mine bud på flotte nytårsoutfits, men halleluja for Pinterest, hvor jeg har fundet alle nedenstående billeder, men mine bud på nytårs aftenlook. Og som man kan se - og forvente - så er smokey eyes, metalliske effekter, voluminøse vipper og røde læber ret så dominerende. Det er velkendte klassikere, så ingen banebrydende tendenser eller idéer lige her, men nogen gange (eller ret tit), så er "klassisk" altså også bare ensbetydende med "tidløs" og virkelig virkelig klædeligt! Jeg tror i hvert fald at jeg kommer til at satse på et af disse looks til nytår ;) Hvad siger I?








Ingen kommentarer:

Send en kommentar