tirsdag den 31. december 2013

Godt nytår alle sammen! :D

Hej Alle :)

Og rigtig glædeligt godt lykkebringende nytår til jer alle!


En rigtig sen update, som I nok først kommer til at se i morgen, da der nok ikke er særlig mange der er online lige nu. Men pyt nu med det, bedre sent end aldrig ;)

Jeg ville i hvert fald bare melde ind med mine officielle greeting her på nytårsaften og håbe at I alle sammen har en forrygende aften, uanset hvad I laver, og at I alle sammen passer på hinanden, jer selv, jeres dyr, jeres ting og jeres omgivelser. Det er ret tough derude jo, så lov lige jer selv og hinanden det ik? ;)

Selv er jeg ved at gøre mig klar, og har faktisk ik særlig meget tid at løbe på, så de her ord bliver tastet ind med lynets hast. Har lige vedhæftet en sang der gør mig i rigtig fedthumør og minder mig virkelig meget om nytår (og det er ikke Vær Velkommen Herrens År, selvom den nu også gør det), og så er der også kommet lidt inspo billeder til nytår med, og nogle last minut cocktail opskrifter, hvis man skulle stå og mangle det ;)
Håber på at kunne melde ind med mit nytårårs look i morgen/overmorgen eller snart. Men jeg blir virkelig nødt til at løbe nu.

Så godt nytår derude alle sammen :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar