lørdag den 28. december 2013

Greetings to you ;)

Kære alle!

Et rigtig forsinket og glædelig jul til jer! Jeg skulle selvfølgelig have været forbi på juleaftensdag med denne greeting til jer, men da jeg kom lidt sent op og derefter skulle tage en lidt akut spontan køretur hjem til min veninde, for at hente og aflevere nogle ting, så nåede jeg det simpelthen ikke. Ville også gerne have vist mit juleoutfit, men igen: outfitbilleder er simpelthen ikke til at nå herhjemme, når vi skal nogen steder. :/ Men på den anden side, så havde jeg en kanon juleaften, fyldt med lækker mad, gode gaver (som I får at se inden for de kommende dage), herligt selskab og virkelig god stemning. Godt nok har det ikke lykkes mig helt at komme i julestemning denne måned, desværre, men juleaften er altså altid en succes! ;P

Ellers har jeg faktisk bare været på farten. D. 25. er bedre kendt herude som årets-største-gå-i-byen-aften, hvilket jeg så var blevet booket af mine veninder til at skulle opleve, og det var da også en hyggelig oplevelse, der dog som forventet endte i en ondsindet hovedpine næste morgen, som jeg tilbragte hjemme ved min søde veninde (der netop er hjemvendt aaalt for lækkerbrun fra Florida), hendes familie og nogle andre venner, hvor vi endte op med en ret spontan men skide hyggelig og latterrig julefrokost. Nok den bedste dagen-derpå-en-bytur jeg nogensinde har haft ;P
   I dag har jeg også haft aftaler at holde, og i morgen sætter min mor og jeg kursen mod det mørke Jylland til julefrokost hos noget savnet familie, og er først hjemme søndag. Så jeg må desværre forudsige at der nok ikke bliver særlig meget tid til blogging de næste dage. Skal nok prøve, men ellers må I nøjes med denne greeting om en glædelig jul og et fantastisk godt nytår, hvor jeg selvfølgelig håber at I alle sammen vil være så søde at passe på hinanden og jer selv, ik? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar