mandag den 9. december 2013

Ikke flere køreindlæg!

Hej Alle!

Glædelig nyhed for jer, der var trætte af mine evindelige brokkeriger og inddragelse af jeres tid til at høre på mig whining omkring kørekort, for jeg skal nemmerlig sige jer, at sådanne indlæg skal I blive sparet for i fremtiden: Pocahontas er nu officiel bilist på vejene, med politiets billigelse og hele dynen! ;D Det føles edderrådme rart at få den sag ud af verdenen! Nervøsitet var der i hvert fald nok af (og hvis jeg ikke har tabt mig af de to-tre dage, hvor jeg ikke har spist af bare nerver, så føler jeg mig snydt!), så nu skal alle dirrende og forkrampede muskler i kroppen bare falde til ro, og så skal julestemningen vist også lige findes frem - hvis jeg kan huske hvor jeg lagde den henne...
     Om jeg føler mig mere voksen eller bare anderledes efter at få stukket et stykke papir i hånden og nøglerne til forældrenes Saab, hmm næh egentlig ikke. Man skulle ellers tro at man nu føler sig rigtig voksen, men jeg tror snart at der er slukket for alle emotionelle kontakter, lige nu trænger jeg bare til en timelang lur. Vi ses på den anden side folkens, og glædelig 8. december! ;P

Nu vi taler om identitetsskifte, så hedder jeg forresten JOHNSEN og ikke Johansen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar