lørdag den 21. december 2013

Invitation til Kong Vinter

Godnat Natteravne :)

Jeg var egentlig starte på denne post i formiddages, men da jeg pludselig skulle skynde mig at nå et tog, for at kunne komme ud og købe de sidste julegaver med min bror, fik jeg ret travlt, og måtte sætte bloggingen på standby. Er så først kommet ind ad døren nu, da jeg også skulle attende min kære barndomsvenindes 20års fødselsdag. Såå derfor blev det et ret sent indlæg alligevel, despite my best efforts.

Men det var nu ikke hvad dette indlæg skulle handle om. Som overskriften siger, så er dette indlæg egentlig en invitation til Kong Vinter om at joine os vintertrætte og tilsjaskede danskere til jul, og meget gerne bringe lidt sne med sig. Underforstået: bringe os en hvid jul. Sandt at sige er jeg nemlig mere end dødtræt af dette sjaskede, våde sølle, der ikke kunne være mindre juleagtigt. Jeg ved godt at en såkaldt grøn jul er hvad vi danskere efterhånden er blevet vant til, men derfor længes jeg stadig efter sne, frost og lidt friskere luft. Kan I følge mig?

Jeg har været en tur i arkiverne på min computer, og findet nogle af de forgangne års snelandskaber og frosne detaljer frem, som et lille plaster på såret. Og beder en lille bøn om at Kong Vinter læser med, og blæser en enkelt kold brise med bare en lille smule sne op mod os i NORDEN!

4 kommentarer:

  1. sikke nogle flotte billeder!

    Forresten har jeg en giveaway igang på min blog, tjek den ud her:http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2013/12/christmas-giveaway.html

    SvarSlet
  2. Super gode vinterbilleder :D er selvfølgelig især vild med dem med heste ;)

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D Ja, de har deres gode dage i sneen, hvor jeg lige har været heldig at have kameraet med ;)

      Slet