mandag den 16. december 2013

Julegaven: Til Boligen

Halløj Derude :)

Vi fortsætter gaveinspirationen her på siden, denne gang med særlig fokus på boligen, så hvis I kender nogen, som lige er flyttet hjemmefra eller allerede har boet ude længe, eller leder I bare selv efter noget lækkert til indretningen, så kommer der her en masse goodies, som nok vil give en masse glæde at finde under juletræet. Det ved jeg i hvert fald at jeg ville ;) Selv bor jeg jo hjemme, og har allerede en masse ting i forvejen, og dermed ikke den store plads at arbejde med, når det kommer til indretning. Men som alle andre gik jeg lidt i selvsving, da jeg så hvor mange fede ting man egentlig kan få til sit fristed derhjemme, så nedenstående items bærer nok ret meget præg af min egen stil og smag, selvom det egentlig skulle være all round items, så det er en ret god ting at have i baghovedet; man skal jo vælge en ting som passer til personen der skal have den.
      Men det korte af det lange er i hvert fald at en flot og dekorativ eller nyttig ting til hjemmet nok vil være en super gave til en ung studerende der lige er flyttet hjemmefra eller en god ven eller familiemedlem der bare elsker et flot og stilet hjem. Personligt ville jeg i hvert fald blive virkelig glad for nogle af nedenstående items ;)

Julegaven: Til Boligen
1. Porcelæn fra Royal Copenhagen // 2. Metal Kurve // 3. Margit Brandt Globus // 4. Hoptimist // 5. Rosendahl Karaffel & Glas // 6. Greengate Te-sæt // 7. Kay Bojesen Aben // 8. H&M Pude // 9. Billeder fra House Doctor // 10. Marmor Fad // 11. Hay Kobber Bøjler // 12. Rustik Loftslampe // 13. Lammeskin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar