onsdag den 11. december 2013

Julegaven: Til den Luksuriøse

Godaften Christmasbugs :)

Vi fortsætter julegaveinspirationen, her i de lidt dyrere prisrækker, hvilket altså vil sige at dette indlæg nok henvender sig mest til dem, der har råd til det. Men lad os være ærlige, hvis man har ressourcerne til det, så ville jeg da også give og selv ønske mig både Rolex, Chanel, Gucci, Apple og Georg Jensen (men det har jeg så ikke, så lucky you, der må være så heldige at kunne ønske sig og eller give sådanne lækre kvalisikrede gaver (no hard feelings). ;)
     Der skulle gerne være lidt til enhver smag. iPaden kan jo som bekendt bruges af alle, ligeså kan stolen (bedre kendt som Ægget), uret og bogen. De andre idéer er nok mere ensporede. Personligt er jeg fuldstændig over head and heels for solbrillerne, frakken (som nogle måske genkender fra at have set hænge på den yderst veldrejede Blake Lively) og Chaneltasken. Ligeledes vil morteren og vaserne også virkelig kunne fremkalde et overrasket og yderst henrykt hvin fra mig af. Elsker det tidløse og "kølige" design, som jeg selv forbinder ret meget med skandinavisk kvalitet. En anden og mere prisvenlig ting som også ville hitte hos mig, er bl.a. bogen med fotografen Tim Walkers fantastiske billeder.

Jeg kunne pludre videre om hvor meget jeg ville ønske at jeg kunne få fingre i disse ting, men jeg er ærligt talt ret udkørt efter en hyggelig mor-datter-dag i Slagelse (og efter at have kørt på vej første gang siden køreprøven...), så jeg vil call it nut og sige godnat herfra. 

Håber I har nydt jeres 11. december ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar