søndag den 8. december 2013

Julegaven: Til Ham

Hey Christmasbugs :)

Vi fortsætter her på bloggen med gaveinspirationen, denne gang med julegaven der skal gives til manden i dit liv. Om det så er kæresten, far, bror, bedstevennen eller en helt femte er jo helt op til jer selv. Perosnligt har jeg i hvert fald bare prøvet at ramme en ret bred målgruppe med denne collage, med forskellige ting til forskellige stilarter, interesser og aldersgrupper. Nogle vil nok måske sætte spørgsmålstegn ved bøgerne, men til mit forsvar vil jeg da sige, at det er bøger der lige netop henvender sig til nutidens mænd, og alle har et ret humoristisk twist, og så er det også bøger de til og med kan bruge til noget (som også kan være til gavn for os kvinder, med koge- og cocktail-bogen) ;P Skal man dog kigge på en mere traditionel gave til mænd kunne det fx være Fifa spillet, parfumen, skjorten, uret eller solbrillerne, der alle nok vil gøre sig som fine bud på gaver uafhængig af stil (altså selve idéen). Parfumen One Million er der bl.a. rigtig mange af mine veninder der før har købt som gave til deres kæreste, så den kan i hvert fald godt anbefales. Ellers ser jeg også headphone-sættet og drukspillet som gode gaver til sin ven eller storebror. Til sidst er der lommelærken med jagtmotivet, som selvfølgelig er en ret ensporet gave, men hvis man som jeg har en far og en bror, der er ret interesseret i jagt og natur, så er denne gave også et ret godt bud, som enten en nyttig rekvisit eller bare som en dekorativ detalje i hjemmet. ;P
     En anden virkelig god gave at give en mand - som en veninde og jeg snakkede om - er en oplevelsesgave. Billetter til comedy, koncerter eller til en adrenalinpumpende oplevelse, så som faldskærmsudspring, en rejse eller måske en køretur i mandens drømmebil. Ikke lige en gave jeg kunne få med på collagen, men helt sikkert en gave der vil hitte hos langt de fleste mænd! :P

Har I nogle andre gode bud på gaver til mænd, så del dem da meget gerne :)
Julegaven: Til Ham
1. Fifa 14 // 2. 'The Gentleman's Guide to Cocktails' // 3. 'Eat Like a Man' // 4. 'Stuff Every Man Should Know' // 5. 'Beer Awesomeness' // 6. Beats Headphones // 7. Lommelærke // 8. Drukspillesæt  // 9. Lacoste Ur // 10. Jack & Jones skjorte // 11. One Million parfume // 12. Vans // 13. Ray Ban solbriller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar