tirsdag den 17. december 2013

Julegaven: Til Mig

Godaften mine medshoppere :)

I morgen er det d. 18. december og dermed den sidste dag for bestilling af gaver over nettet - eller i hvert fald hvis de skal nå frem til jul. Derfor smider jeg nu det nok sidste julegaveinspirationsindlæg (igen...) ind, denne gang med lidt ønsker fra min egen ønskeliste. Frakken fra Seelected Femme har jeg længe haft kig på og er ret tidløs, og dermed altid en god investering, specielt her i den kolde tid, hvor jeg pr. tradition og instinkt bliver fuldstændig fjollet med strik og bløde materialer, og jeg har allerede forestillet mig selv spankulerer rundt i strikkjolen med den lækkerbløde taske under armen med smuk og sund hud, forsaget af Clinique's 3-trindssystem, jeg møjet gerne vil prøve! Og så skal sanserne også forkæles lidt med nogle lækre dufte både til mig selv (jeg eeeelsker Calvin Klein's Sheer Beauty, der dufter af frisk citrus, men med lidt krydrede noter, der gør duften lidt minimalistisk og edgy) eller til hjemmet. Jeg er bl.a. en kæmpe fan af duftlys, især dem i flotte emballager dog også kan tjene som pynteligt nips. Det er både hyggeligt, velduftende og ret luksuriøst. I skæret fra disse vil jeg så elske at læse Dan Brown's nye spændingsroman Inferno i serien om Symbolforskeren Robert Langdon. Har læst alle Brown's andre bøger, og elsker bare hans måde at fortælle på og den måde han gør "skoletørre" ting som matematik og historie levende og spændende, og forståeligt for alle.
     Hvis jeg dog ikke skal læse en bog, så ville jeg elsker at kunne smide mig på sofaen foran TVet og knalde Iron Man, Hulk, Thor, Captain America og Avengers af. Er en total sucker for Marvel, og elsker seriøst det nørdede univers af superhelte, skurke og superkræfter. Eller Fast & Furious 6 (da jeg også er ret bilinteresseret), som er en ting jeg har med min bror (seriøst fed film, hvis man er til adrenalin og bilnørderi på ægte drengerøvsmanér!). Til sidst - for at krydre det hele - ville jeg elsker at finde nedenstående stiletter eller ringene under træet. Stiletterne vil være SÅ fine at have på til januars nytårskure og forsinkede julefrokoster og ringene fra Pieces designet af Julie Sandlau er både tidløse, rockede og ret edgy, og vil være kanon cool detaljer i et outfit.

Håber at I kunne bruge nogle af disse indlæg som inspiration til jeres egne julegaveønsker eller gaver til dem I holder af :)
Julegaven: Til Mig
1. Selected Femme Frakke // 2. Clinique's Redness 3-trins sæt // 3. Asos Stiletter // 4. Julie Sandlau-ringe for Pieces // 5. Asos Taske // 6. 'Inferno' af Dan Brown // 7. DVD Fast & Furious 6 // 8. DVD 007 Skyfall // 9. Marvel-film // 10. Calvin Klein Sheer Beauty eau de parfume // 11. Archipelago Botanicals Duftlys // 12. Zara Strikkjole

Ingen kommentarer:

Send en kommentar