fredag den 6. december 2013

Julegaven: Til Veninden

Hey Late Nighters ;P

Igen igen IGEN kommer jeg aaaalt for sent i seng. Damn you lousy døgnrutine! Men på den anden side, så sidder jeg og får lidt konstruktivt for hånden. Alle andre i Blogland er allerede begyndt med julegaveinspiration til både veninden, kæresten, familien og sig selv, og jeg har hidtil siddet og været spejlblank - indtil jeg fik kigget lidt rundt på Asos og faldt over et par bøger, der nok vil gøre sig som perfekte julegaver til mine søde veninder. Det var nærmest hvad der kickstartede min julegaveinspiration for alvor, og lidt efter (læs: et par timer...) sidder jeg nu med en collage med lidt inden for forskellige katgorier, som jeg mener vil gøre sig som gode bud på gaver til veninden. :) Bodyshop hitter jo altid, ligeså gør noget god kvalisikker chokolade, men hvad skal man ellers finde på? Mine bud falder på noget underholdende læsestof, der kan muntre en op her i de mørke vintermåneder, lidt lækker make-up der kan ligge parat til nytår, flotte og velduftende dekorationer til hjemmet og så også lidt øjenguf, hvor jeg selvfølgelig hentyder til kalenderen med Asos' mandlige modeller. Wuff ;P

Håber at I kan bruge dette indlæg, og er blevet lidt klogere på, hvad jeres veninder skal have af gaver. Næsten alle tingene ligger under 600 kr., så alle kan være med uden at ødelægge budgettet, og så vil jeg endda vove at påstå at det er ret kvalisikrede varer ;)

Julegaven: Til Veninden
1. 'F*ck! I'm in my Twenties' bog // 2. 'The Really Hungry Student Cookbook' // 3. Grumpy Cat bog // 4. iPhone case // 5. Chanel Læbestift // 6. MAC Eye Bag // 7. Asos Boys Calender // 8. Dogeared 'Happiness' Halskæde // 9. Lisbeth Dahl Glasbokse // 10. Lindt Chokolade // 11. The Body Shop Gavesæt // 12. Tom Dixon Scent Candles

Da jeg synes at dette indlæg var ret sjovt at lave, vil jeg også prøve at smide et par andre julegave-inspirationsindlæg op med gaver til bl.a. mor, far/bror/kæresten og evt. en selv. Også som inspiration til mig selv, høhø ;P

Men kan I ellers sove godt derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar