mandag den 2. december 2013

Outfit // Glade jul, dejlige strik

Hej Blog :)

Og glædelig December! Egetlig burde jeg have oprettet et indlæg i går, nu det var advent, og komme med lidt julestemning der, men sandheden er den at jeg lige pt ligger inde med snotnæse, fæl hoste og en stemme som Lebbe-Lones, samt hovedpine nok til en hel dåse pamol, så julestemningen blev ligesom presset lidt i baggrunden, også efter en stresset uge. Ja, glædelig jul Anna-Sophie. Måske dine fremtidige outfits skulle sporte lidt mere strik, og lidt mindre kraveben...
    Nåh, men som sagt, så gjort. Selvom jeg kunne få fri i dag (for at undgå smittefare på job...), kunne jeg ikke rigtig løbe fra min køretime, eftersom jeg skal op til prøven på mandag, så derfor byttede jeg min elskede nye pyjamas fra H&M (som jeg nok skal vise senere) ud med denne hjemmestrikkede sweater, som jeg fik til min 18års fødselsdag af nogle nære venner af, og hold nu op hvor er den dog fantastisk dejlig! Har faktisk allerede haft den på pænt mange gange, men åh, den er bare sååå skøøøn at have på! Og så i denne flotte, varme røde farve. Hvem sagde lige jul? ;P Helt klart mit ynglingsitem denne jul!

Hvad med jer? Håber at jeres start på December er lidt mindre snøftende og mere Halleluja end min (men stressen er nok fælles for os alle, am I right?) ;)

Sunnies: H&M
Øreringe: Second hand
Strik: Hjemmelavet
Tee: H&M
Soft Bra: Asos
Ur: Marc by Marc Jacobs
Taske: David Jones
Jeans: Milla
Støvler: Frye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar