torsdag den 12. december 2013

Outfit // Turtleneck Infinity

Hej Blog :)

Denne blogpost ku da næsten forveksles med en besværgelse fra Harry Potter, men nøh, jeg manglede såmænd bare en eller anden underlig kreativ titel til dette outfit. Jeg er nemlig hoppet i min sorte turtleneck, dels også for at passe på min hals, da jeg vågnede i morges, med lidt for ondt i halsen. Boyfriendjeans blev der sat til og så røg der også lidt bling med. Det forholder sig nemlig sådan at på min mors og min tur til Slagelse i går, da faldt jeg over en lille fin halskæde i sterling sølv og matchende armbånd i Glitter, begge med et fint uendelighedstegn på, som jeg liiige måtte købe med hjem. Synes at selve snittet og motivet er så fint og enkelt, og åbner op for at man kan matche med lidt andre smykker, som kan blive super fedt. 

Men jeg må hellere smutte på arbejde nu, så I må have en fortsat glædelig 12. december :)

Halskæde og armbånd: Glitter
Jakke: Sisters Points
Trøje: H&M
Ur: Oasis
Jeans: Solid Jeans
Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar