onsdag den 4. december 2013

Pinterest - Juleedition

Hey Blog :)

Nyder I December derude? Sneen lader sig jo lidt vente på sig (og det må den også gerne blive ved med til efter min køreprøve, tak!) Nåh, men apropos det, så optager det her kørehejs altså rimelig meget plads i mit hoved. Bruger simpelthen så meget tid på at være irriteret over at jeg ikke er en af dem, hvor det hele bare kommer naturligt, og for slet ikke at nævne nervøsiteten. Øv altså, det er virkelig en julestemningsdræber, hvilket jo hverken er særlig heldigt eller super sjovt her i december måned...
     Alene derfor søger jeg simpelthen inspiration alle steder henne, og leder både højt og lavt efter min julestemning. Et eller andet sted må den jo være... Men Pinterest er jo der min tro hjælper, så denne måneds inspo-indlæg er altså indhyllet i sne, gran og julelys, og så lidt beautytips hist og her til julens vinterlooks, hvor jeg synes at mat, lys hud kombineret med løse boho-frisure og naturlig make-up er noget af det smukkeste! Og på tøj-fronten skal der ellers bare være masser og masser af strik, tern og lidt pels hist og her. 

Hvad inspirerer jer her i julen af looks, tøj og ren inspo? :)












 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar