torsdag den 12. december 2013

Tropico af Lana Del Rey

Hej Blog :)

Det er jo ikke en hemmelighed at jeg er ret så vild med den amerikanske indiesangerinde Lana Del Rey. Hun er en af de få sangere som jeg kan lytte til en hel dag og som jeg aldrig bliver træt af. Elsker hendes blide og lidt hæse jazzvibe og det retro-50er inspirerede univers hun fremstiller i hhv. hendes sange og hendes video. Og apropos det sidste så har hendes nye kortfilm Tropico netop haft premiere i dag d. 12. december, og kan ses på Youtube, og som dedikeret LDR-fan tænkte jeg at jeg lige ville dele den med jer ;)

Vil lige advarer på forhånd at videoen er ret vovet og med mange åbenlyse seksuelle referencer, men når det så er sagt, så er det altså en rigtig god film der tager emner op som religion (Kristendommen), The American Dream, 50ernes USA og livets tough side, og blander disse til en vovet og tankevækkende film, med flotte effekter og den velkendte retrodynamik. Jeg synes i hvert fald at det er en god film. En kende melankolsk og grov, men god. Og så elsker jeg jo Lana's musik ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar