fredag den 17. januar 2014

Blog og Give Away-tipping

Hey Preps & Rebs :)

Dette indlæg vil jeg gerne dedikere til min søde og hårdtarbejdende veninde Michelle, som vi efterhånden har hørt en del til herinde. Hun er mindst lige så interesseret i mode som jeg er, men også i beauty, fitness og sund kost (jaa, man føler sig af og til som the lazy chubby choclateeating friend ved siden ;P). Hun lægger utrolig meget arbejde i sin blog og tænker virkelig meget på sine læsere, hvilket jeg synes hun i særdeleshed fortjener credit for! Hun arrangerer jævnligt fede give aways, som hun selv er ude og investere i, og hvis dét ikke er at være en ambitiøs, dedikeret og omsorgsfuld blogger, så ved jeg sgu ikke hvad er!

Nåh, men for at komme til sagens kerne så vil jeg gerne tippe jer først og fremmest om hendes blog, hvis koncept minder om min. Stilen - både bloggens og hendes - er en blanding af romantisk femininitet og rockchic med et cool twist af hipster in there ;) Og lige pt kører hun en OVERDREVET lækker give away, som I kan se på hendes blog, right HERE! Jeg vil anbefale ALLE der mangler en kvalitetssikret shopper fra Birger et Mikkelsen og lidt lækkert fra The Body Shop at deltage ;P

Vil helt klart anbefale jer at kigge forbi, og evt. følge hende på Bloglovin :)

Michelle og jeg i foråret sidste år ;)
Det seneste billede der er taget af os, da vi var inde og se Nymphomaniac i tirsdages ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar