torsdag den 16. januar 2014

CPH 2 - Outfit // Plaid NY

Hej Rebels ;P

Her er lige første outfit fra min 2dages trip til København, som jeg havde på i mandages, da jeg ankom til Der Stadt. Billederne er - ganske rigtigt - taget på min altan derhjemme, da vejrforholdene simpelthen hadede mig i hovedstaden, der enten bød på snevejr, tåge, kulde og konstant mørke... Øij altså hvor noget øv, når man nu håber på for en gangs skyld at kunne overraske og brillerer med en fed urban location, der bare siger lidt mere fashion end god gammel Vestsjællandsk bøhland... Men sådan blev det altså ikke, så disse outfitbilleder er faktisk skudt i går først, lige efter arbejde, hvor jeg genskabte outfittet, udelukkende for jer (og for mig selv, da jeg blev ret glad for det. Både bukser, cap, taske og ringe er julegaver, som jeg stadig mangler at få vist jer... Altså Anna-Sophie! Løftet pegefinger herfra.) Jeg er totalt faldet pladask for tern-tendensen, og elsker bukserne fra Zara, som jeg synes både er cool, urbane og lidt sofistikerede på deres egen landlig-rockede måde ;) Dog kræver de lidt modspil, som jeg gav dem med NY Sweat og cap samt glammet det hele op med smykker og cunky hæle og til sidt rundet af med oversize herrefrakke og højtelskede ternede bløde doktor-weekend-taske fra Asos. Der er så mange indtryk og referencer i dette outfit, at jeg nærmet føler mig lidt personlighedsspaltet på en urban cool måde and I love it ;) Høhø
      Men hvad synes I? Too much maybe? Rent faktisk er inspirationen kommet direkte fra denne skønne fashionista, som jeg følger fast på Bloglovin, og elsker stilen på! Så idéen er måske lidt tyvstjålet. Men ååh hvor jeg dog altså elsker looket! ;D

Cap: New Era
Halskæde: Glitter
Frakke: Selected Femme
Trøje: H&M
Ringe: Skagen Denmark // Spinning // &Other Stories
Ur: Marc by Marc Jacobs
Taske: Asos
Bukser: Zara
Støvler: H&M



Ingen kommentarer:

Send en kommentar