torsdag den 16. januar 2014

CPH 3 - Outfit // Black Tuesday

Hey Rebs & Preps :)

2. outfit fra København, også fotograferet hjemme af samme årsag som sidst. Jeg har ind i mellem de dage hvor jeg bare tænker "all black - that's just what it's gonna be", kender I ikke det? Egentlig tænkte jeg at iføre mig de blå skinny jeans fra Zara, men det fungerede bare ik for mig den dag, hvor København var indhyllet i tåge, kulden steg os til ørerne og vi havde den notoriske Nymphomaniac at se frem til, så jeg hoppede i stedet ud af de blå og ned i de tætsiddende nye PU-bukser fra H&M, som bare virkede meget bedre (og for den sags skyld sidder meget bedre, end dem jeg købte sidste gang!). Så all black it was ;)

 Hat: H&M
Halstørklæde: Sisters Point
Frakke: Selected Femme
Skjorte: Zara
Ringe: Skagen Denmark // Spinning // &Other Stories
Ur: Marc by Marc Jacobs
Taske: David Jones
Bukser: H&M
Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar