fredag den 31. januar 2014

Girl Crush!

Hey P/rebs :)

Som endnu et indlæg på baggrund af modeugen, vil jeg gerne dele et ret massivt grilcrush, jeg har gået med faktisk siden modeugerne i efteråret. Til dem af jer, der ikke ved hvad et girlcrush er, og ligesom min bror skulle sidde og udbryde "guuud er hun lesbisk?!", så nej, det er ikke helt det idéen med et girlscrush i den klassiske modeforstand går ud på, men derimod når man er så vild med en anden piges stil, look, personlighed eller livsstil, at man bare har lyst til at være hende, hendes BFF eller whatsoever. Med andre ord, en pige du beundrer virkelig meget! Og det er nok sådan jeg har det med den dansk-amerikanske Chloe Nørgaard, der nærmest opnåede kultstatus på catwalken sidste sæson, hvor hun fremviste sit ildmalede hår til Rodarte's SS14 show. Mange mennesker ved nok ik helt hvordan de skal deale med sådan en voldsom hårstil - der er bl.a. mange af mine venner og veninder der har sat markant spørgsmålstegn ved min fascination af hende - men let's face it; det er da skide cool at hun tør og til og med bærer det på den måde som hun gør; bramfrit og skidecool og afklaret med sin stil og det hun gerne vil! Det var nok også det som Rodarte og resten af den internationale modeverden faldt for.

Men hvad er det dog der gør, at jeg så godt kan lide Frk. Nørgaard? Det er nemlig ikke kun hendes hår - som jeg for øvrigt er helt smaskforelsket i! Kunne aldrig selv finde på at gøre noget så vovet, desværre, men det er så meget desto mere derfor, at jeg synes hun er så cool, at gøre noget så kontroversielt, især som model, der jo virkelig er en ydre-basseret karriere! Men hendes personlighed og væremåde er altså også bare så effing nice! Ligesom Cara D, har Chloe N også så mange nuancer af sin personlighed, som hun bl.a. lader komme til udtryk i sin stil og snaps, man kan finde på de sociale medier, bl.a. hendes Instagram. Hun er meget spontan og bramfri, og lever efter principer som "go with the flow" og "no rules" - 'amen altså, det går jo lige i hjertet! ;D

Hvad med jer, har I et significant girl crush, og hvis ja, så på hvem? ;P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar