torsdag den 9. januar 2014

I See Fire

Hej rebels ;)

Her på denne regnfulde torsdag ville jeg lige kigge ind med lidt god energi til jer, men sandt at sige - så har jeg ik rigtig noget at gi af. Går selv i en slags trancetilstand lige pt., hvor arbejde, gråvejr og tunge tanker bare fylder døgnrutinen med en masse tomhed, der også gør det svært at sove på passende tidspunkter, you know? Derfor er det ekstra ultravigtigt for mit vedkommende at holde fast i inspirationen og de kreative tanker, da det nok er dem der holder mig oppe som person. Hvad jeg bruger til inspiration kan være alt fra vejr, årstid, miljø og omgivelser (der dog ikke virker synderligt godt lige for tiden...) til håndgribelige ting som billeder, musik, tekststykker, bøger osv. De månedlige Pinterest indlæg fortsætter, så bare rolig, men tror at vi kigger på dem lidt senere, lige nu vil jeg bare tjekke ind kort med nedenstående sang, som jeg har voldtaget replay-knappen på. Sangen er fra den nye The Hobbit-film (som jeg så i sidste måned, og for øvrigt synes er SUPER fed, endnu bedre end den første, og helt klart lever op til mine forvetninger på baggrund af bogen og LOTR-trilogien), og jeg elsker den enkelthed, skrøbelighed, sensualitet og passion der både ligger i teksten, melodien og beatet. Den får mig rigtig op i mit kreative hjørne, og slipper mine tanker løs, hvilket er rigtig dejligt lige nu, og nok er hvad jeg har brug for (selvom den også gør mig lidt melankolsk, hvilket er knap så fedt...).
    Hvad synes I? Har I en sang I hører meget for tiden eller bare holder meget af? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar