fredag den 3. januar 2014

New Years Resolutions

  Halløj alle :)

Vi fortsætter alt det her nytårshejs med lidt snak om New Years Resolutions, eller på dansk: Nytårsforsætter. Har I nogen nævnværdige? Selv arbejder jeg stadig lidt på mine, både dem fra sidste år, og på at komme på nogle lidt mere kreative end de sædvanlige motionere mere og spise sundere. Ik at de ik er gode, men de er nok bare blevet en kliche efterhånden, og hvor mange ender egentlig op med at holde dem?

Nåh, men hvis vi starter med at se på mine nytårsforsæt fra sidste år, så har jeg faktisk formået at holde de fleste (eller i hvert fald halvt). Jeg fik bl.a. endelig købt mig et nyt og bedre kamera og jeg fik et godt job. Jeg blev student med et acceptabelt gennemsnit og så har jeg rent faktisk formået at komme igang med at løbe, hvilket jeg nok synes er det mest imponerende, da det er noget jeg aldrig rigtig har formået at holde. Så på baggrund af disse vellykkede nytårsforsæt kommer mine nye for 2014 nok til at lyde nogenlunde således:

1. Jeg vil holde fast i mine løbe- og gåture.

2. Jeg vil kunne gå i spagat.

3. Jeg vil arbejde på at blive A-menneske.

4. Til sommer vil jeg ha mig en rigtig retro-sommer og lytte til en masse gammel rock og Lana Del Rey, prøve Drive In bioen, og tage på et mini-roadtrip med mit nyerhvervede kørekort og opleve sommeren i DK, mens der drikkes gin & tonic, grilles i aftensolen og bades i havet og møde en masse velkendte og nye mennesker.

5. Jeg vil sætte mere tid af til at læse, forfatte og tegne.

6. Jeg vil lære nye ting, så som at skate, spille guitar, surfe, et nyt sprog eller pakour.

7. Være mere spontan, social, kreativ, positiv og aktiv.

8. Jeg vil komme ud og opleve en masse nye ting, som vil gøre 2014 ekstra mindeværdig! Bryde min komfortzone og udfordre mig selv.

9. Køre markræs.

10. Arbejde mere på bloggen (selvfølgelig). ;P

That's it. Mine 10 nytårsforsætter, remset op ligesom sidste år ;P Så er det spændende at se hvor mange jeg får holdt. Heldigvis er i hvert fald halvdelen af dem ret sandsynlige og opnåelige, og mange af dem er allerede også så småt taget i brug fra sidste år af, så mon ikke jeg kan holde dem? ;) Det vil jeg i hvert fald gør mit bedste til.

Nedenfor har jeg vedhæftet et par billeder med andre ret gode bud på hvad det nye år skal rumme mere af. Håber også at I måske finder noget, som I vil prøve at holde fast i i 2014 :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar