torsdag den 30. januar 2014

Outfit // ... And it started snowing.

Hey P/rebs :)

Så kom sneen endelig. I slutjanuar. 2 hele måneder forsinket. Lige når vi alle sammen - eller jeg i al fald - begynder at sukke efter sommer og varmere dage. Typisk altså. Det gør også bare det hele lidt mere træls, selvom jeg nu også er glad for at vi trods alt fik lidt dansk vinter at se, andet end det kedelige grå sølle. Men kulden har bare gjort mig så ugidelig og fyret op under undskyldningerne, med at det er for koldt, for glat, for sent, for mørkt, for anstrengende og bla bla bla, og varme og komfort slår altså dermed fashion og outfitbilleder anyday - derfor at jeg heller ikke har været så aktiv med opdateringer.  Måtte også justere lidt på dette outfit, der egentlig bød på kanestøvler og en lidt varmere strik, og peppe det lidt op efter arbejde med chunky hæle og min nye oversize strik fra Bik Bok, der er varm, ja, men dog også lidt luftig. Det gode ved sneen er dog, at omgivelserne til outfitbilleder er blevet lige det pænere, så det er da et plus, og så i anledningen af Fashion Week synes jeg da, at jeg lige skyldte et lækkert outfit til bloggen ;P

 Strik: Bik Bok by Mary-Kate & Ashley Olsen
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: &Other Stories // Spinning
Bukser: Zara
Taske: H&M
Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar