fredag den 10. januar 2014

Outfit // Bambi

Hej Rebels

Og glædelig fredag slash weekend til jer! Jeg er selv lige kommet fra arbejde og nyder "friheden" i fulde drag, mens jeg slanger mig på sengen indhyllet i min dyne og med musik i ørerne. Men nok om det, er lige inde forbi med todays antræk, som jeg faktisk personligt er ret glad for, ikke så meget pga. opfindsomheden eller innovationen i det (for come on, den er der ik rigtig, vel?), men mere fordi at jeg synes mine ben ser for sygt lange ud i de gamasher, der forresten er købt et sted så ordinært som Fakta, hvabehar! Derfor nok også den lidt misvisende overskrift, for neeij, det er ikke fordi jeg synes jeg ligner et dåkid, men de der lange ben, måtte altså godt komme for at blive ;P Høhø nogle af jer der har det på samme måde? ;)
Hat: H&M
Halstørklæde: Asos
Jakke: C. L. Seifert
Skjorte: H&M
Ringe: Skagen Denmark // Spinning
Ur: Oasis
Støvler: Frye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar