tirsdag den 7. januar 2014

Outfit // Black on Track

Hej på Jer ;)

Følte lidt for i dag at poste årets første outfit, der bød på klassiske bordeaux og sorte toner. Har været på arbejde i dag og skulle være pædagogisk nonstop fra 08.00 sharp til 16.00. Halleluja hvor Anna-Sophie pludselig ikke rigtig gider noget (nok også derfor jeg ser så smadret ud)... Men ikke desto mindre, så skulle I have lidt billeder, der blev taget indendøre i protest mod det stadigt alt for tidlige nattemørke.
     Følte for i dag at trække i røde jeans med lidt sort hist og her, bl.a. min nye mega cravede Zara-silkeskjorte, min ditto frakke og med bling smidt ind hist og her, som mine nye ringe fra Skagen Denmark og Spinning. Alle ovennævnte ting, på nær jeansene er julegaver, og skal nok få mere opmærksomhed i et senere indlæg. Men lige nu vil jeg prøve at bekæmpe min påtrængende dyne og insisterende TV, og se om jeg ikke kan få slæbt mit drænede kadaver ud på en løbetur... 2014 has begun -.- ;P

 Earcuff: Guldsmedien Holbæk
Øreringe: Vintage
Halskæde: Glitter
Ringe: Skagen Denmark // Spinning
Ur: Marc by Marc Jacobs
Frakke: Selected Femme
Skjorte: Zara
Taske: H&M
Jeans: Sisters Point
Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar