lørdag den 18. januar 2014

Outfit // Grey Weather

Hey Prep-Rebs :P

Synes at have kunne fornemme en ret mørk stemning, der har sneget sig ind i min koordinering af outfits på det seneste. You noticed? Ved ikke hvorfor, men lige pt. er jeg nok bare ret inspireret af det grå vejr og de lidt nøgne omgivelser, der giver mig sådan en følelse af... Hm den er faktisk svær at beskrive. Af en eller anden grund kan jeg bare godt lide det. Men det korte af det lange er i hvert fald at jeg er ret vild med monokrome toner og rockede looks lige nu. Måske det er min måde at håndtere de lidt triste omgivelser og den lidt kedelige årstid på. If you can't beat them, join them ;) Selv synes jeg nu at det ser okay fedt ud, jeg befinder mig fint i den rockede stil. Hvad synes I? :P

 Trøje: Adidas
Ringe: Skagen Denmark // &Other Stories // Spinning
Ur: Marc by Marc Jacobs
Bukser: H&M
Støvler: Vintage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar