onsdag den 1. januar 2014

Outfit // Nytår

Hej Blog :)

Og hjertelig velkommen på den anden side her i 2014, og ditto's første indlæg! Et nyt år er nu officielt skudt igang. Håber at I har haft en fantastisk aften, herlig nat og skånsom dagen derpå. Selv har jeg haft det forrygende! Startede min egen aften ud i selskab med min familie og gode venner deraf, med lækker mad, der bød på 2 retter med fisk og hjemmelavet pistacie- og chokoladeis til dessert, og champagne med guld reflekteret i (associationerne gik i retningen af Golfinger, men man drak det da alligevel ;)), og der blev set en masse nytårsTV der traditionen tro bød på både dronningens nytårstale, Mr. Bean's nytår, 90års fødselsdag og live fra Rådhuspladsen. En stille og rolig aften fyldt med hygge og familiære værdier. På den anden side af midnat måtte jeg dog videre til Kalundborg, hjem til nogle søde venner, og ønske dem godt nytår, hvor der blev festet lidt mere igennem og sunget med på en masse gode gamle klassikere. Kl. 7 om morgenen d. 1. januar 2014 landede jeg ude på Røsnæs med de søde mennesker og har så tilbragt dagen derpå, med et forunderligt klart hoved (jeg havde mindst forventet en smertende hovedpine, men nix, ingen pinefulde efterdønninger her - Thank GOD) med den traditionelle Nytårskoncert fra Wien, skihop og leverpostejsmadder.

Så en rigtig god nytårsaften for mit vedkommende. :) Hvordan var jeres aften, og er I nu alle okay?

Nedenfor har jeg som lovet lagt billeder ud af aftenens look. Jeg var nemlig lige kort hjemme inden jeg tog til Kalundborg, så billederne er altså tage kl. halv 2 om natten, så jeg ser måske allerede lidt rodet ud ;P Sorry
    Men jeg havde altså skrottet idéen om en kjole i år, da det bare virkede som et lidt håbløst projekt. Derfor valgte jeg at trække i lædershorts, sort cami med kig til blonde-soft bra og med blazer over, bløde krøller og bling hist og her. Jeg blev i hvert fald ret tilfreds med looket, der ikke er nær så larmende som hvad jeg måske havde forventet mig af et nytårs-look, men var mere "voksent" og sensuelt, som jeg faktisk rigtig godt kan lide. Selv de lidt for skinnende, kiksede nylonstrømper emmer af voksen ansvarlighed, for ikke at komme til at fryse for meget (taget på mest på min mors insisterende formaninger...)
Men hvad synes I? Holder det til en nytårsaften? Og hvad havde I selv på? :P

Smykker: Glitter
Ur: Oasis
Blazer: H&M
Soft Bra: Wonderland
Cami: Asos
Clutch: New Look
Shorts: H&M
Stiletter: Bianco



Selfiet blev kåret til årets fænomen 2013, og det synes jeg da lige, at jeg ville forsegle med et par ditto af undertegnede. Normalt gør jeg mig ellers ikke i deciderede selfies på iPhone (for real, det gør jeg faktisk ikke!), men lidt narcissistisk må vi vel ha lov at være, specielt her nytårs aften ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar