torsdag den 23. januar 2014

Outfit // Turtleneck

Hey P/rebs :P

Efter to uger på farten, hvor jeg nok har levet i min taske, er det altså virkelig lækkert at have en dag hvor der hverken er arbejde eller gøremål at ræse rundt efter. Ud over en mindre tur til Kalundborg senere, der dog lige er til at overkomme, har jeg bare brugt dagen på at sove længe og få plejet min mishandlede døgnrutine, slappe af og nyde freden i huset, samt fryde mig over de solstråler, der falder ind ad vinduerne, efter en længere periode med gråvejr. Det gør altså også bare noget for energiniveauet, med sådan et tiltrængt skud D-vitamin ;)
      Dagens outfit hentede inspiration fra netop sollys og D-vitamin, med lyse toner og en ny løs updo til håret. Elsker min nye turtleneck og jeans fra Zara's Januarudsalg. Har i det hele taget fået en ting for turtlenecks, der ifølge mig ser både sexede, sofistikerede og casual ud, alt efter styling, og så er de tidløse, hvilket gør dem til en sikker investering. Dog var denne version nok ik helt så varm, så min knuselskede bamsepels blev lige kastet over skuldrene en gang, og vupti, blev både varmen og stilen holdt ved lige. ;) Hvad synes I om det (og håret btw. Funker det?)?

Frakka: Second hand
Trøje: Zara
Ur: Oasis
Ringe: Spinning // &Other Stories // Skagen Denmark
Taske: H&M
Jeans: Zara
Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar