fredag den 24. januar 2014

Keep it simple

Hey P/rebs ;)

Her på det seneste har jeg følt mig virkelig fascineret af smykker. Mhm, her på det seneste, right Anna-går-med-smykker-every-fucking-day-Sophie - men virkelig, mit fokus er faktisk blevet forflyttet ekstraordinært meget hen på det bling vi kaster over os her for nylig, og kan faktisk udgøre hovedfokus i de outfits jeg sammensætter nu!

Har virkelig måtte revidere mit syn på "Keep it simple". Jeg er ganske simpelthen faldet i med begge ben, når det kommer til enkel udsmykning, med små halskæder - gerne i guld (igen mærkeligt, da jeg ellers altid har set mig selv som en sølvpige), men der er altså bare et eller andet over små sarte guldkæder med delikate vedhæng, der får et outfit til at spille på en helt ny måde. Det bliver mere elegant og underspillet sexet på en måde, som jeg rigtig godt kan lide. Måske er jeg bare ved at blive voksen, I don't know. Men det der med de små guld detaljer og delikat nips på ledene, og så gerne med lidt lag-på-lag stil, det er altså noget der lige pludselig er begyndt at hitte hos mig.

Har nedenfor lavet 3 collager med diverse billeder fundet på Pinterest, der viser ganske godt, hvor min inspiration går hen ad. De detaljer smykkerne udgør, er bare så dekorative på kvindekroppen og fremhæver nogle helt andre sider, som jeg slet ik har bemærket før. Kan I følge mig? ;P

OBS!
Vil gerne understrege at jeg ikke ejer ophavsretten på nedenstående billeder, som hovedsagligt er fundet på nettet fra anonyme kilder. Har prøvet at kreditere billederne efter bedste evne.
Anvendte billeder + links kan findes på dette board.
Anvendte billeder + links kan findes på dette board.
Anvendte billeder er ejet af StillWithYou.dk og BJØRG. Jeg ejer ingen ophavsret!
- En anden trend jeg også er vild med er lidt a la samme, dog i den mere rå ende, med en masse oxideret sølv, rå kanter, uslebne sten, kors og kæder. Med andre ord, en grov og naturrefererende stil, der passer til den rå og rebelske bikerpige i mig - ret meget i kontrast til det spinkle, sexede og feminine som vist oven for. Men selve grundprincippet er det samme: enkelthed og smykkerne som delikate detaljer, der skal komplimentere og fremhæve de forskellige sider af kvinden, både indvendig og udvendig.

7 kommentarer:

  1. Hej Anne Sophie,

    Jeg har forsøgt at finde din mail adresse, men kan ikke finde den noget sted.
    Vil du være sød at linke til kildene for billedene du bruger i den her blogpost?
    Det er helt almindelig blog policy.

    Jeg kan se du har brugt 6 af vores billeder.
    Bag hvert eneste foto ligger der mange timers arbejde, både for designere, modeller, fotografer, etc- og du som blogger forstår sikkert godt at man vil kreditteres for sit arbejde?

    Ha en god dag!

    Venlig hilsen,
    Renathe
    (eier af StillWithYou)

    SvarSlet
  2. Hej Renathe
    Det forstår jeg fuldt ud, og det undskylder jeg rigtig meget! Det har været en smutter, selvfølgelig skal du/I da krediteres!
    - Vil du gerne have billederne fjernet, så behøver du kun skrive, så skal det selvfølgelig nok også ske med det samme.

    Mvh. Anna-Sophie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ps.
      Undskylder endnu mangen en gang for manglen af kontaktoplysninger. Endnu en beklagelig fejl, som nu meget gerne skulle være rettet, med tilføjelsen af en kontaktformular øverst ude i højre sidepanel, der vil sende beskeder direkte videre til min mail og dermed i privat indboks. Håber at dette vil lette komplikationer fremover. :)

      Slet
  3. Hej Anna-Sophie,

    Tak for det!
    Jeg lød måske lidt skrap, det var ikke meningen, men jeg er også lidt begrænset af min norsk/dansk.

    Billedene må gerne være der- vi syns jo det er vildt hyggeligt når nogen syns smykkene vi laver er flotte, og vil dele det med andre. Så tusind tak!

    God aften!

    Venlig hilsen,
    Renathe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt i orden og fuldt ud fair! Jeg er fx selv amatørfotograf, så jeg kender alt til det med ophavsret, og når man ikke bliver krediteret. Så derfor er jeg ret flov over selv at glemme det. Men håber i al fald, at det er tilfredsstillende nu, og jeg takker rigtig mange gange for at må bruge de super flotte billeder, og gøre lidt reklame for dine utroligt fede smykker, som jeg må indrømme virkelig har taget mig med storm. Elsker konceptet du/I har kørende! :-)
      - Har faktisk lavet et seperat indlæg for lidt tid siden kun omhandlende dine smykker, som kan ses her: http://annahontas.blogspot.dk/2014/01/bling-it-up-stilwithyou.html . Håber at du eventuelt vil finde det indlæg tilfredsstillende, ellers skal du være velkommen til at skrive igen, hvis noget er forkert eller misvisende, og så vil jeg med glæde rette det :)

      Mvh. Anna-Sophie

      Slet
  4. 'Bling it up' er rigtig godt skrevet, og hvor sejt at du kender hele firmaets historie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er rigtig glad for at du kan lide det :) Jeg gør altid min research først, da jeg bedst kan lide selv at have lidt indsigt i tingene, og at det bliver mest troværdigt på den måde. Og så kan jeg godt lide at sætte mig ind i tingene og de forskellige koncepter, da det giver en helt ny forståelse for de forskellige produkter.

      Slet