torsdag den 20. februar 2014

3 looks I'm craving

Mornin Peeps :)

Øv altså, hvor er det bare surt, når man ikke kommer i seng i ordentlig tid og bliver ringet på arbejde næste morgen kl. 7. Men nåhr ja, man ligger vel som man har redt (høhø)...
     Anyway, så er jeg virkelig tom for outfit idér efterhånden, da min garderober bare virker så uinspirerende lige pt. Jeg trænger virkelig til et friskt pust, og det er der da også kommet (indlæg i næste uge are to come med nye februar-shoppefund), vil bare have forår og længere, lysere og varmere dage, der gør bare ben i slip ons muligt. Er sikker på at jeg ikke er den eneste! Ud over det er jeg stadig syg, så udfaldet kan kun være fatalt, for min pengepung i hvert fald....

Nedenfor ser I resultatet af mine flygtige kig på Asos, og jeg kan da allerede nu løfte sløret for, at et par af tingene allerede er klikket hjem, og tror vist også at jeg må klikke lidt flere hjem over en ny omgang. Høhø I told you! ;P De forskellige items afslører virkelig at jeg er klar til sol og sommer! Sættet i douce farver er så dejlig laid back og tilpas swinging 60s med et strejf af tropisk elegance og afrika-vibes og vil se flot ud til solbrun hud! Det hvide sæt er sporty og preppy, og får mig til at længes efter Santorini's hvide kyster, og det sidste sæt passer bare virkelig godt til min indre rebel og vil passe sig super godt til forårstrips in da city. Ih altså, lønningsdag, kom glad!

3 looks I'm currently craving
Tryk på collagen for links

Ingen kommentarer:

Send en kommentar