mandag den 10. februar 2014

Banks

Hey peeps :)

God ferie ind til videre. Starter ud med en herlig tiltrængt bytur med min søde Michelle fredag, og en dagen-derpå der så varer weekenden ud, og slutter af med en søndag/mandag nat med VILDT dårlig søvn, og en mandag der indåndes mellem krampelignende hoste.. Yes sir, vi har det for vildt -.-
     Nåh, anyhow så har jeg i det mindste formået at fordrive min mandag på nogenlunde fornuftig vis. Løbetur, udstræk og dagens squats er veloverstået og billedredigering på sidste weekends fotojob er ditto ved at være overstået, så jeg kan gå en afklaret vinterferie i møde. Det var da altid noget...

Nedenstående sange er 2 jeg lige pt og i skrivende stund hører på repeat. Egentlig ville jeg nok gå efter noget mere sommerligt, med solskin and all, men Banks her har altså formået at sparke lidt sunshine-røv og kæmpet sig vej til min øregang, hvor hendes melankolske og mørke R'n'B vibes og hæse stemme spiller bold med min hjerne, og får mig til at nynne med. Jeg er på det seneste bare virkelig blevet into that whole mellancholiy kind of thing - og bliver helt glad af det. Is that wird?
      Banks a.k.a. Jillian Banks er by the way en amerikansk sanger og sangskriver, der startede ud på Soundcloud og opnåede større succes med sin single - som jeg også har linket til for neden - Before I Ever Met You i Februar sidste år. Siden da er det bare gået fremad, og med sin nye single - også linket til forneden - Brain vil jeg sige, at Banks is an artist to follow ;P


Ingen kommentarer:

Send en kommentar