torsdag den 13. februar 2014

Christina Watches

Hey Peeps :P

Med smykkemærker som Kranz & Ziegler, Spinning, Jane Kønig, Julie Sandlau etc. florerende rundt omkring specielt i Blogland, må jeg nok se mig selv som det sorte får, der går imod strømmen og vælger at skrive om en helt anden designer. Som bekendt har jeg jo fået en ting for fingerringe, hvoraf Skagen Denmark ligger i front, men de må nok se sig overhalet skarpt indenom af det danske smykkemærke Christina Watches, hvis univers nok må være en mellemting mellem Spinnings eventyrlige, dog lidt barnlige univers og Julie Sandlaus feminine og sofistikerede design. Ergo: en masse virkelig smukke ringe i flotte designs og smukke detaljer, der både er kreative og eventyrlige, men samtidig også feminine, klassiske og sofistikerede. In other words: et mærke der passer perfekt til mig! For hvor Spinning godt kan blive for infantilt med alt det filigran og pastelfarver og Julie Sandlau kan blive lidt for damet, synes jeg at Christina laver noget smykker der ligger lige imellem, og både gør brug af de smukkeste ædelsten og detaljer men samtidig også holder designet forholdsvis enkelt og down to earth, og det elsker jeg!

Nedenfor har jeg lavet en collage med nogle af de ringe jeg hovedkulds har forelsket mig i - hvilket så vil sige næsten hele kollektionen. Tøhø. Og som den opmærksomme læser nok vil orientere sig, så er der mange guldringe imellem, selvom jeg har ytret at jeg nok er en sølvpige. Ja, curious thing, og sandt at sige vil jeg altid være en sølvpige, men disse ringe funker bare så godt i guld! Og jeg kan lige se dem pynte til sommer på et par solbrune hænder, i en enkel kombi til et sporty outfit eller et mere glammet mix for at peppe et casual outfit op. Uanset hvad pryder Christina Watches nu min ønskeseddel, og nok snart også mine hænder ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar