lørdag den 8. februar 2014

Eternal clouds of the foggy mind....

Hey Blog

Det er en lidt omtåget blogger, der tjekker ind denne eftermiddag, der oven på en tur i det Københavnske natteliv med en veninde under armen og en mojito til hånden, har lidt for ondt i hovedet og et lidt for omtåget sind. Så tag jer ikke af, hvis der kommer noget tågesnak ind i mellem - men I må jo efterhånden også være vant til mig nu ;)
    Derfor har jeg ind til videre brugt formiddagen på at sove natten ud af systemet og bruger nu eftermiddagen på at nørde Pinterest, mens jeg venter på at tågen omkring min hjerne skal lægge sig... Og hvorfor så ikke i mellemtiden dele lidt god inspiration herinde? ;P

Som bekendt har jeg jo fået en ting for sort/hvid og dystre, surrealistiske motiver, med et visuelt koncept, der ofte fucker lidt med ens hjerne og tænkeevne. Synes at hele det mørke kontrastfulde univers er fascinerende, råt og forunderligt nemt at relatere til, og giver mig et indtryk af renhed,  differencer, enkelhed og nuancer (JA, nuancer!). Med andre ord hele indbegrebet af skandinavisk tankegang inden for kunst og mode, som jeg allerede har givet min store cadeau til, bl.a. i dette indlæg. Så derfor har jeg samlet et par collage, som man kan ses nedenfor med billeder fundet på Pinterest, der meget godt viser min kunstneriske tankegang lige pt ;)


Danske Agnes Obel's sange passer som hånd i handske på den skandinaviske stil, med sine enkle akustiske toner og blide stemme, og denne sang er jeg helt tosset med for tiden. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar