fredag den 28. februar 2014

Februar haul

Hey preps :P

Så er det endnu engang slutningen på en måned - er jeg den eneste der fornemmer at dagene går ekstremt hurtigt? - og jeg har endnu en gang samlet alle mine februar-køb i ét indlæg, så der er lidt styr på tropperne. Har faktisk ikke købt så mange ting, som jeg havde regnet med, denne måned, men til gengæld er der røget lidt mere pricey items ned i kurven. Men ellers er jeg virkelig godt tilfreds, og kan endnu en gang tilfreds stå inde for de ting jeg har købt, hvilke jeg ser som must haves. Desværre er det bare synd at sige, at min shoppetrang er tilfredsstillet. Som I nok har kunne fornemme på de seneste indlæg, er jeg virkelig shoppeskruk, og med dagens lønmodtagelse fornemmer jeg, at marts måned bliver endnu en måned i spenderingens tegn. Nogen der eventuelt har et kreditkort jeg må låne? For tror da snart at mit eget brænder op i overtrækkets atmosfære......
 Med udgangspunkt i den hvide trend, og en tidligere fascination af nogle såkaldte "Fuck"-items på Nelly, tog det mig ikke lang tid at klikke trøjen fra Criminal Damage hjem fra Asos. Stilen er ret maskulin, streetet og lidt boxy, men jeg er ikke desto mindre vild med den, især matchet til slip ons og hvide, sorte eller lyseblå jeans eller stramme nederdele.
Herreskjorten fra H&M siger lidt sig selv. Ud over at være et key item, passer den perfekt ind i mit herreskjortearsenal, og så elsker jeg den lyseblå farve og det oversize look, der gør sig virkelig sexet på en kvindekrop, efter min mening. ;)

 Slip ons fra H&M. Jeg har en ting for slangeprint, især matchet med hvid og sort! Det bliver tilpas chic og klassisk men samtidig også cool og streetet, og disse slip ons er nok mit nye go-to look dette forår.

 Da jeg købte den sorte lædernedel fra H&M, blev jeg så glad for den, at jeg også måtte have den i hvid (der dog desværre ik er at finde på nettet). For en tom boy som mig, der ikke tåler en for girly stil, synes jeg at dette snit er den perfekte nederdel; både sexy, sporty, rå og tilpas feminin.

 Min interesse for hudpleje er steget eksplosivt inden for de sidste måneder, og da jeg læste om ovenstående serum fra Beauté Pacifique i et blad og flere steder på nettet, blev jeg ret hooked på hele idéen og selve produktet - der btw er SUPER fantastisk! Anmeldelse følger senere. - Den er ret pricey, men Helseplus, hvor jeg købte min, kører lige pt et fint lille tilbud på den Her. Kan seriøst kun anbefale dette produkt!

Denne Vitamin C Skin Boost fra The Body Shop, fik jeg faktisk som en lille spontan gave af min skønne veninde, Randi. Jeg havde nemlig kort forinden fået en tester af produktet, som jeg præsenterede for hende, og vi forelskede os begge akut i den silkebløde konsistens, der efterlader huden gennemfugtet, ULTRA blød og glødende. Så da hun var i KBH købte hun simpelthen 2 stks; en til sig selv og en med hjem til mig. 'amen Randi, altså. Jeg skylder vist den næste bytur! ;)

Eeeendelig tog jeg mig sammen og købte disse Ray Ban Wayfarer, som jeg har haft kig på i evigheder! Havde faktisk allerede tænkt mig at købe dem tilbage i December, som en gave til mig selv for beståelse af min køreprøve, men fik bare aldrig taget mig sammen. Så da Asos kørte med en rabatkode, var jeg ik sen i vendingen; NU skulle det være! Så sommer og skarp solskin: kom glad! :D

Ender et par slip ons, denne gang fra Asos - ja, jeg har fået en ting for slip ons, og følger derfor med hypen. Disse minder mig meget om Celinés mega cravede ternede par, og er samtidig bare så billige, så how could I not?! Desværre er disse bare et nummer for store (note til mig selv: slip ons og diverse flade sko, skal du have i en str. 38 Anna. Ik 39!), og de er desværre udsolgte på siden, men man ved aldrig om de kommer tilbage i en 38. Men for en sikkerheds skyld venter jeg lige med at sende dem tilbage, for ellers er jeg sikker på at jeg kan trylle med lidt fyld ude i tæerne ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar